Pasta i tomatsås dag 3

Sitter här och äter pasta i tomatsås nu igen
Än så länge är det hyvens
IDAG har jag varit i SKOLAN
Jackie skulle nog ha garvat om hon sett min hojt-hand när jag skulle presentera mig
- hello everybody!!!
Till och med jag skämdes åt min hands vägnar den här gången
Städade nyss
och upptäckte att jag har en riktig fönstertittare
grannen på andra sidan gatan är antingen pervers eller oerhört uttråkad
mallan städa hade nog varit roligare
om 30 minuter börjar välkomstmiddagen på en liten bar i la motte-picquet och jag sitter i bara kallingarna
see you later skater your penis should be straighter

Kommentarer
Postat av: mallz

fönstertittarn ska få en mallan städa-show som hette dugahhh

2012-01-10 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0