På gatan där jag bor

HEJ VÄNNER
Snoris tjatar om att jag ska börja blogga igen så det får väl bli så, så blir det, det är så det blir
Sitter och jäser i nya lägenheten, dricker starkt pulverkaffe och försöker ta kort på Fru blom utanför mitt fönster
Fru blom är en duva som sitter och lurar på fönsterbläcket
jävla fönstertittare
Snart skall jag bege mig ut i friska luften
möta oli
äta baj
imorgon börjar skolan
jag är inte nervös
börja måla igen, urs vad gött
..
JAG LJUGER
jag är visst NERVÖS
fast måla hela världen LILLA MAMMA gör mina nerver en smula coola
..
Nej, nu ska jag snyta mig och ta på mig rocken och galoscherna
uuuu vad många pussar ni får da

Kommentarer
Postat av: mamma snoris

vill grina lite när jag ser dom här bilderna. fan pysen vad du är stor nu.

2012-01-09 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0