quitters raga

Nu kniper jag mig i den lilla ballen jag har och bjuder på vad jag skissar på till skolans final project
Känner mig modig, som om jag precis vågat hoppa 2500 meter och landat i ett krig och jag är..
vad heter han med tuttar och bandana?
JOHN RAMBO
Skolis har gett mig en sketch bok med cirkus 250 sidor som skall fyllas och betygsättas nästa vecka
GRÅTER verkligen solstrålar, karameller, regnbågar och KATTUNGAR
250 sidor
..250 sidor
Penseln har växt in i handen på mig liksom penisen gör på små pojkar i puberteten
stormestaren finns nu även på tumblr kan jag ju rapportera, även det ett skolprojekt
Mr. P tyckte att jag skulle ha en sida där jag bloggade alla mina 250 illustrationer
så atteeee
Fanz av klotter, check it out man

Kommentarer
Postat av: eeehhhllle

ALLT FINAST ALLT

2012-04-24 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0