Så, vi talar shotts?

Har spenderat en halvtimma på att fundera över om jag ska springa ner till brasseriet och köpa cigaretter, och fem minuter på varför det tar sådan tid för mig att komma fram till något. Nu har jag tre minuter på min innan jag ska på skype dejt. JÅHÅÅÅÅÅÅÅÅ. Igår var jag och Olive på Le truskel och beställde två blow jobs. "Two blows jobs, sil vous plait". Olive som inte shottar shottar kan jag ju tala om. Betalade 50 spänn för två avsugningar som smakade kaffe och med världens godaste grädde på.
Just nu sitter jag och lyssnar på Juli med Björn Olsson vilket får mig att tänka på Gabbi i en folkdräkt och midsommarkrans, av någon jäsikens anledning. Vinkar, tänker jag att hon gör också. Och säger "ich libe apelsindryck".
IMORGON är det FREDAG och Pajis och Fjedagar är som kaffe utan socker. Bäst helt enkelt. Så, Petra kan ju inte ha mer fel.
Kärlek utan kyssar söstrarna mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0