Gotta sing, gotta pop a bottle, gotta poop

FÖR ATT JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET
I bar-högkvarteret Bastille
Varför ska DU oli alltid lyckas smita undan när det är saker som behöver firas?
Är hon inte magsjuk, nä, då är det själva fan att hon är i Sverigeland
BRÖL
MU
KALV
Happ
Men kamrater, jag får väl skjuta upp flaskan en vecka så får ni hjälpa till att klirra lite glas och skrika lite när jag har kommit hem?
Hela brödraskapet samlat
Firas
Firas något så in i helvete
Ska bli så skönt att få hålla om ER, nypa ER i stjärten, bli fulla och odrägliga tillsammans igen
Ses om en vecka kärlekarna i mitt liv

Kommentarer
Postat av: mllz

luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv kom hem NU

2011-12-17 @ 11:15:46
Postat av: oli_anus_anusson

först SUPERDUPERMEGASALTGRATTIIIIIS och vi måste beställa buss till flygplatsen, alla billes är svindyra och vi måste åka på onsdag kväll. skype nånsin? älskaaard diigg

2011-12-17 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0