Yes, I got a black magic woman, Got me so blind I can't see

Varför skriker den här bilden GRAAF och sjunger you got what I want till mig?

"LISTEN BOYS

YOU, you got you got you got what I want
you got you got you got what I need"

Shitziz. Vad jag ser mitt lilla jag framför mig när jag hör den här låten. 6 år i glitter linne och världens coolaste dansbyxor - utsvängda med små glitter pluppar längst ner och håret uppsatt i en sån där klämma som alla små tjejer skulle ha på den tiden. Disco på herrhagsskolan. På dansgolvet; höger ihop vänster ihop. Bubbles armar, som vågor. Möjligtvis snurra runt och klapp ockå, men bara om man var jäkligt cool, eller rättare sagt - hade motoriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0