Train round the bend

Stormestaren är tråkig. SKIT tråkig. Skit överallt och jag kan inte lägga in bilderna från mobilen för jag fattar inte den där satans jävla HTC synkroniserings grejen.
Notering: Ska börja svära mindre.
Just nu gör jag bara det för ATT KODA ÄR SÅ ÄCKLIG som ligger och fjärtar och garvar här bakom mig.
TYST
Fick en ny jacka av broder koda idag.
TACK

-Nu blir det kaffi, skriker morsan.
- Och choklad, undrar farsan.

Jag förtjänar hela wembley stadiums jubel för jag är klappad och klar, D-O-N-E med debatt artikeln och romantiken/upplysningstiden. En kick i vädret och;
-FUCK YEAAAH!
Jag är klar! Wio rio bio.
Appropå bio vill jag se "The last airbender" där. På bio.
ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0