23.05, Ida Z har inte pluggat ÄN

Fan också. Jag sitter ju kvar här? Varför då? För att jag är dum i huvudet tror jag.
Jag vill ta studenten, åka till paris, leva på billigt vin och baguetter i en snuskig lägenhet med bruna lakan.
Nä, det vill jag inte heller. Men inte faan vill jag sitta i Karlstad, Sweden, läsa om språkhistoria och vara hungrig och så lat att jag inte ens orkar gå en liten trappa upp för att bre på litt smör på en limpskiva. Skärp dig för fan! IDA!
nä jag är trött.
Låt mig citera:
"Bibelns förklaring till att vi alla pratar olika språk.. I första Mosebok.."
Bibel och Mose..
När jag var liten lärde Lisa dedorson mig att käka knäckebröd med mos och ketchup på.

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0