Daddlarnas fel

Och ni kämpar på
Läser samma gamla jävla inlägg dag ut och dag in
Dag ut och dag in
Och vi, vi sitter på julskinkan och orkar inte

Sorry mayns


Idag, "den 28 december och jag sitter här.. MAMMA"(Derya):

1.Fann mig själv på bild i Tottos fotobok när jag käkade frukost imorse. Bilden visar en royalistisk tös som står och viftar med flaggan på sveavägen när Viktoria och Daniel gängar sig. Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att Eva tvingade oss?
2. Fika med packet samt Totto och Eva till live opera(..) hovodvork, säger farsan som teckenspråk
3.Fika igen med söstrarna
4.Fika igen i skåpbilen
5.Edsgatan, pizza och budweiser
6. Skåpbild, budweiser och daddlar
- snipp snapp tutte så var sagan schlutte
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0