Soko. Enemy

http://www.youtube.com/watch?v=HnOSNSxEkyM

Hola party people. Idag är det torsdag och solen kar stekt hela dagen och nu har jag fått såna där förfärliga bränner som tights bränna längst med foten, den kända BH brännan på axlarna, misstankar av bon brännan på armarna och nytt för i år lugg bränna. Jag är dock ingen stekare så jag ska nog klara mig ur det här bränn träsket. Haa ser också  här att mina kära kära vänner har uteslutigt att nämna att jackistar har lyckats med att fylla år är med nu var det dock en vecka sedan men wherever. Sexton finfina år  Blev det. eftersom att jag fyller på den fantastiska dagen 29 april kan ju varenda kotte räkna ut att min kalas dag införs på valborg (Som för dom som inte har blivit informerade var helt okey för att var en valborg  eftersom att valborgar ä ju så överskattade. men ah jag hade en riktigt mysig kväll trotts allt) jag har till och med invigt grillsäsongen. Hur som helst så kan man ju säga att sommaren 2008 har dragit i gång alla fall här i Värmlands mittpunkt, Värmlands svar på Stockholm, Sveriges Ibitza ,sola i karlstad kortfattat sagt. Nu ska jag ställ mig och fräsa upp lite mat och se vad livet bjuder på.
Chao human beings  /jakie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0