Dancing In The Moonlight -Toploader

Halla looker.
Idag hade vi något som vi så stort kallar operation dagsverket i skolan det är inte så fjåmigt som det låter man betalar antingen 200 kr och slipper då skolan helt eller så går man och skramlar bössa på stan en heldag hur som helst betalar man för att slippa gå till skolan så finn det ju i för sig även dom som väljer att spendera dagen i skolan och jobba hela dagen.  Jag va en av dessa korkade människor. Stupid stupid stupid. how ever jag ä nöjd som grynet. Annars har jag fortsatt med min önskekurs inte så rockigt.


Så för dom mer retards där ute, det är  inte mer en 4 veckor tills vi kickas ut från norrstrand och hamnar någonstans mitt i mellan liten och stor  frightening. Det innebär då att det snart nalkas festival dagar kors i taket. Det blir två långa veckor festival i rad för min del känns . . . dirty. Då inner bär det i sin tur att jag inte har en klänning till varken "balen" eller avslutningen. Dam jag ska tamejfan gå klädd i en hudfärgad kroppsstrumpa med pastellfärgade nipples och ett par blå sockerplast till det. Den synen.

  

  

Bye bitches
 image147


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0