Maia Hirasawa- you and me and everyone we knowe

SUPRISE. Jag tänkte gör en storslagen entré med värsta buller och bång, konfetti och ballonger jubel och skrik. Men dam det ser ganska dött ut.

Så jag får helt enkelt nöja mig med att framföra en liten presentation here it come


Stjärnans namn här Jackieline Maria (något namn som för mig är helt outtalbart) Arthur.

Hon är inte mer en 168 meter långe men är ståtlig dom fan.

Hennes bakgrund är lång och välutrustad men i grund är hon en massjävel fast konverter till värmlänning i ganska tidig ålder. Hennes far var en negerkung från Afrika och hennes mamma var en svenska bondtörp från byhålan Malung. Tillsammans fick dom en blå-assad dotter. Nu lever hon i en bungalow på Herrhagen i den värmländska staden Karlstad (låter fan så rockigt but). Hon brukar bjuda in sina hippie vänner till sin bungalow där sitter dom och dricker vin och röker så att brandlarmet går i gång men då dra dom på stereon på högsta volym och dansar sig svettiga till Babyshambles och andra rockiga snubbar.

Jackieline har en stor passion för sina vänner som har tagit all hennes tid de senaste året mycket minnen blir det. Hennes framtidsplaner är långa och är fyllda med Gangstastuff.

So look up i will fuck your brother.


Sanningen Är.  THE MOMENT OF TRUTH:

Jag gillar inte vin och min bungalow är i själva verket en två, Karlstad suger balle

och jag kommer inte att ha sex med din bror.

     

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0