the national,mistaken for strangers

but hello!
ser att oliva redan hunnit uppdatera, men vafan? gör väl inget att höra samma historia två gånger, eller vad säger ni?
somsagt. sket lite i skolan, på skolan idag. även fast det var musiken som fick gå bort så var det värt det. vi stack till bryggan och krökte en cigg och lät våra samtal flöda. bla. om äventyret i lördag som är en helt annan, jävligt fun historia.
fan,fan,fan vad jag är skoltrött nu!
damn att man inte kan ta sabbatsår i 9:an, då skulle jag fan tagit det för länge sen i can tell!
 si, nu sitter jag här. fast vid datorn och vet inte vad jag ska göra. tänkte sy lite. fast det vet man ju att.. det kommer inte bli av.
        ha det chill,va, later, stick
image56image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0