there's a lot of VOICE! in that picture mr. patson

Jag tror att jag har löst internet kaoset jag plaskat i i en vecka
och jag behövde bara trycka på en knapp
sitter här i skolan och känner mig måttligt korkad
HAR HAFT DRAWING CLASS i fem timmar idag och 2D integrated design i yttligare 5 timmar
så, mina ögne sette nere vi rava nu
väntar på 3D lektionen nu, 3 timmar till
ögne kommer slinka ner i galoschen
så blir det mos
så kan jag inte ta mig hem för att ögne ligger som en raggmunk i skon
då blir det jobbigt
HAPP
anammar student livet med att skriva upp potatis kroketter på menyn idag igen
snart kommer jag väl börja skita ut små potatisbollar
kjamis vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0