ska vi göra en inbakad fläta med vårat rövskägg?

HEJÖ
Jaha? Vad håller jag på med
Jag har sagt upp mig
Jag letar lägenhet som en fläskig sinnesförrvirrad männish
Jag kollar lelle hotmailen 24 tusen gånger om dagen
Och några mejl om lägenheter?
Käkar stekt ägg och skinka
Dricker hundra koppar kaffe
Det får mig att slappna av
Fast det spelar ingen roll
Jag kommer ändå komma hem till jul utan hår och data-kagge för att jag sitter här och knegar som en stressad jul mamma
JÄVLA HELVETE
Klirr
Fick nyss ett mejl utav Robin på Classic travel
Och han erbjuder mig en lägenhet
JA!
Som kostar 14000 i månaden vilket är precis till min belåtenhet
Eftersom jag har en skattkista i mitt anus full med GULDPENGAR
..
Borde åka till USA och gräva guld
Eller lägga mig och dö brevid Jim Morrisons grav nedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0