I want to break free, yes i really do want to

Dom första femtio sekunderna alltså.. Plötsligt ser Freddie Mercury jävligt liten ut med PROPPfulla Wembley arenan framför sig.
Tänk att stå där. Och alla är där för dig, sjunger dina låtar, säger efter Dig blablabla. Fyfan vad.. wow. Vad skulle jag säga? Inte ey-o i alla fall och inte "when-i-say-hey-you-say-ho i said HE-EY"... Nä. Typ BAJS eller HEJ skulle jag nog säga, som alltid lyckas vara det första och det enda som glider upp i mitt huvud när man ska säga något snabbt.
Jag önskar jag skulle säga något coolare, något som marlon brando eller jack black skulle sagt. Om det skulle hända liksom. Om jag, lilla Ida från karlstad skulle hamna på scen på Wembley Stadium med en jävla massa folk framför mig. HEHEHE. FAN! Jag får fundera alltså. Under tiden ska jag ta mig en köpp kaffe och en bulle och STUDERA. najs bajs
äh, ha det bra fjollor
*skoja* blink blink
Puss på ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0