Riverside mutherfucker

Tjäne!
Äntligen, fast ändå inte - fast ändå jo- hemma efter 11 dagars tältande på peace and love. Åh min älskade dusch, älskade kläder, älskade katt, älskade säng, älskade familj JAG ÄR HEMMA! Peace and love var förbannat kul och gött och bäst och vi fann dom bästa camp kompisarna i vår peace and love historia. Jag och Derya gjorde kudden blöt och föll tårar på bussen hem if i'm gonna tell u the truth. Fyfan vad jag kommer att sakna Eriks skratt och att han kan allt och att han är en sån jäkla sötiz! Och alla, alla, alla er andra. Med handen på hjärtats hjärta lovar vi att vi ska hålla er djupt i våra götta varm blodiga pumpar. Poss poss
Idag kamrater ska jag, vi träffa Sara som varit i USA i 10 månader, hallelujah mutterfukker!
Måste pysa för ebba kommer med bussen och här sitter jag och degar.
Ciao bellos
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0