Tillägnat pandillias

Valentines day och ensam i Paris daz fucking love city of daz world
värre än jul afton i karlstad vid juletider kan jag ju säga till er med bättre erfarenhet
ni vet vilka ni är, och då förstår ni hur eländigt det är
Har i alla fall fått ett sött litet kort och en godis av Serena idag, samt en cupcake från skolan. 8p.
Sitter här och har lagat fin-middag till mig själv, smaka skit, men vinet var bra
cigaretterna var bra
får dock skylla min ensamhet på mig själv som inte frakta arslet till Biancas födelsedags-bar-firande denna dagens dag, där jag kunde cirklat bland andra singel snippor och lemmar
fast det handlar inte om partnerskap, kära vänner
för att jag, jag tänker på mina fina fina vänner där hemma och upplever snabba 70-tals videoklipp i höwe om er
Whitney Houston gör allt bättre och sämre
allt jag önskar är bara att jag fick sitta på jackies balkong just nu
och hålla era händer
vill att ellish ska berätta någon sex eller mamma historia och att alla skrattar
att mallan fnittrar och fladdrar med sina armar
ebba dansar hobo dansen och tittar sexuellt i kameran och på dig
jackie står i sumo-position och fistpumpar som en förbannad snickare
derya skrattar som en häxa på meth då och då och sjunger med i the-darkness-stämman
och att oli släpper sig, gör underbett och dansar som dom inskrivna i "Gökboet"
Jag älskar er
punkt.
nej, ps. jag lovar att läga ut mer aptitliga bilder inom kort

Kommentarer
Postat av: malliz sngl 4vr

finaste fine ida med TÄRNINGSÖGA PÅ ÖVERSTA BILDEN!!!! älskar dig så mycket. ps. själv sitter jag i mitt rum och fiser egg å bacon denna dagens dag. så mycket kärlek i detta rum just nu. luvUuUUUUuUUuUUUuuuuUUuu

2012-02-14 @ 23:26:05
Postat av: mallozzh

DU SLOG EN FYRA!!!!!!!!!!!!! 4p

2012-02-14 @ 23:26:43
Postat av: HäxXxskrattet Skiten

LOVE U SO FUCKING BUCKING SUCKING MOTHERFUCKING MUCH BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

2012-02-15 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0