Paris part one

Paris. Nu är jag här. Braseros rulez och jag fick träffa Oli-boli-bröstvårta igår kväll, som nästan slutade i kaos när jag skulle hem med tunnelbanan igen. Tog en sväng in i tunnelbanegaraget, om man säger så. Sprang i dom tomma vagnarna, tunnelbane-tanten fick syn på mig med en blick som sa "vad FAN, håller hon på med?". Jag slet  upp dörrarna. Hoppade ner dom två metrarna. "HELLO! I DIDN'T UNDERSTAND IT WAS THE LAST STATION.. MP3 U KNOW" säger jag och pekar lite glatt på min fula sansa mp3. Fick gå tillbaka på spåret med tanten. Hon var irriterad, men trevlig. Delphine visste inte vart jag var. Jag visste knappt vart jag var. Och jag var sen. HE. Rätt gött första intryck. "Oslarviga, Oklumpiga och inte alls mentalt förvirrade au pairen Ida". Men, Delphine bara skrattade.
Idag har jag badat badkar med Etienne och Gabriel som försökte dra ner mig i karet. "No, No" säger jag. "Oui, oui bkaldkjklgjakjkhjjjhk" säger dom. "Va." undrar jag.
Imorgon ska jag till marknaden och lära känna fiskhandlarn.
Hej med er VA

Kommentarer
Postat av: mallz

ååååååååååååååååååååååååååååå

2011-09-05 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0