Zlida 19 år

Idag för 19 år sedan hade Mamma varit tvungen att vara 3.6 meter om hon skulle föda mig i den längd som jag har nu. Fan vad dum jag är. Ett foster är ju inte hälften så stort som sin morsa.
..Jaha?
Vad jag försöker komma fram till är att det är min födelsedag idag.
Det har vi firat med slemmiga musslor och mustiga bakverk i solskenet på terassen. Nu ska jag och Lucie kucka lite i köcket, sedan käcka, sedan banan till Boli som möter upp mig med Grinchens snattade säck med prissar och några flaskor rödtjut på toppen utav det.
Den här bilden tog vi i en fotoautomat i söndags. Kan vara det fulaste..MEN, också något så oerhört..fint?

Kommentarer
Postat av: dojjan

hahahahahhahahahaa

2011-09-15 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0