Phantom child

Idag blev jag utsatt för barnfamiljs-andedräkten när jag satt på bussen. En djup suck utförd utav stressad pulka morsa.
Förlåt mig kära barnfamiljer om jag generaliserar (det är inte många av er som luktar på detta vis (skit) men när doften utav nestlé, lambi, kroppsvätskor, fredagsmys, blöja och fiskbullar sköljer över mig blir jag, eller i alla fall min magsäck sjösjuk.
När mitt nackhår delades i tu utav denna djupa suck och med summer breeze - Isley brothers i öronen fick jag plötsligt en liten känsla utav nostalgi i kroppen:
- Bomsta badstrand; luktar skit, men man hade så jävla roligt där som plutt.
Nu är det slut tjötat och jag skall ägna mig åt en ofantlig mängd av skit. Skit i pappersform.
- Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0