Like the shotgun need an outcome

Tjenis penis mus hus
Sitter och knarkar pepparkakor och klementiner och känner mig som ett blodigt roadkill efter gårdagen. Jag vann champions league för de bakfulla denna mördar torsdag och medaljen har jag spikat upp ovanför sängen. Försöker klösa bort mina tusch sleeves på armarna. Speciellt I LOVE YOU TANYA pinglan som Gabbi målade. Tanya, bitch, du måste väck.
Imorgon kommer Maggan till Karlstad. Fan. Gött. Sitta i soffan och lyssna på Maggans göte-dialekt och käka kex insvept i en gozzi filt. GOSSIT.
NÄ. Hörni. Nu ska jag kasta luft på grannarna, nähärå det går icke för säj, men duty plugga det ska jag! Jag önskar jag kunde använda alla skolpapper som dasspapper. Nähärå, det går icke för säj.

Peace out ey len
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0