När Spotify visar offline mode vill jag bruka våld

DET är 3 dagar och 19 timmar sedan det hände något i detta råtthål påminner blogg.se mig. OOOO. Vi kan väl säga att vi har hamnat i den dära svackan som är full med gyttja och vi kommer inte upp. Om jag ska använda andra ord, det är känns piss att blogga nu igen. Men kära läsare, jag lovar er som alltid.. En vacker dag kommer våra fingrar dansa på tangenterna och min rosa tegelsten som det står samsung på med silverbokstäver kommer att knäppa miljonals med bilder. Kanske tar jag på mig ett par fingervantar från Åhléns och ger mig ut i stormen i natt för att knäppa lite på alla sötiz flingor som kväver karlstad. Så kan Amerika Sara får se hur jävla trist det är i staden och hur den sover sött.


Ikväll dansar vi soldansen och dricker vin, käkar tacos och kliar oss i anus och säger:
- Fan. Vad Jag längtar till sömmern.
Allt jag har å säg
Ida




Och Ja. Ännu mera bilder på när Ida Zutt lattjar på sitt rum och visar magen. "FAN VAD TOKIGT!!!!!! HI-HI"
Fyfan vad tråkigt.
Nästa gång tar jag kort på skäggväxten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0