P.

Tjenis penis. Känner mig lite knockad just nu. Kom precis hem från village tandoori, en indisk restaurang där jag
precis har fått jobb! WIHO, f to the u to the c to the k to the ing WIHO. Fan vad kult jag ska ha på den restaurangen (JAG VET uttjatat) och grisen till jul kommer jag också att bli. Får mat hela tiden. MM-MM MAT.

Hm, mina bröder från andra mödrar, jag hade väl lovat er lite paris bilder också.. För att göra en lång historia kort kan jag berätta att dom fyra dagarna i Paris ligger i topp bland dom bästa dagarna i mitt liv. Från att klubba i Notre dame med världens skönaste kille som "inte var gay" till italianos-japanos-muslimos till Free P star till Ismael och Camilla, kan jag säga att livet var äckligt underbart skönt alla dagar.. Kameran var inte med när den skulle men ÄEAAH, lite skit har ni allt att glutta påe









pecannöt i stjärt

Mera bilder kommer väl ploppa upp lite här som där lite då och då lite hit och lite dit.
Nu ska jag sova
Sho bresh
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0