Today Has Been Okay, Emiliana Torrini


image111image110
Oi!
nu sitter jag här och läser om en klok,klok man Winson Churcill
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning".
klok
today had been okay,indeed Emiliana. idag har varit en helt okej dag. det är ju trots allt två dagar kvar tills påsklov, och Å! vad jag älskar påsk.
färglatt,värmen kommer tillbaka. man är lycklig! dock är jag deprimerad just nu eftersom snön har åtevänt till karlstad,kyliga karlstad.
jag vill ha en sån där soffa, vin röd. barrock, canape!
hare gött! jekligt gött!
ida

(vi ska bli bättre på att uppdatera dagens otf, pråmes!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0