Pipedown - Babyshambles

amen tjena!
ser att jackie har bloggat för första gången! a'ye and fuck'n hurray!
jag, ida linea zanden sitter och antecknar med en finne i nacken
hemma hos olivia som ska äta påsklunch
vi,damer dom stolta ambitiösa blogg ägarna har en liten låda som är full med planer
för denna unika oupptäckta blogg , "lika som bär"  är en ny kul grej vi tänkt införa
så, idag tar vi fram saxen och inviger detta. på bilden är det jag ida som är lik emma thopmson i  världsuccén HARRY POTTER
 image113
idag blir det bio om det blir som vi har tänkt, fast.. det blir det ju alldrig. så jag antar att det inte blir någon bio
annars blir det att låta röven sjunka in i någon soffa och knapra tunna potatisar med salt på som går under namnet chips blir väl en och annan påsk godis också, musik,  och möjligen tar vi fram våra instrument och spelar en visa,
 ha det fett, jäkligt fett
det är ju påsk för fan
ida och olivia

Kommentarer
Postat av: YTTERJACKA

AHAHHAAH. jag la mig ner och dog,

2008-03-21 @ 17:04:47
URL: http://stormestaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0