sunday morning, velvet underground

tja
idag, en dyngdålig dag. känns som jag är bakis, med ett jävla illamående och yrhet
som tynger ner mitt nya gråa utseende i min gråa pyjamas.
 startade igår efter en tripp på stan med anna och hennes plattade hår.
 kanske var den där jävla kladdkakan från royal trots allt?
märkte att illamåendet satt kvar i morse när jag förknippade pappa med pocahontas.

sitter och målar av pete som snart ska bli ett tryck på mitt bröst, kan bli riktigt spejsat.
kanske ska sticka fram en liten kate eller barât också, min fantasi är just nu helt jävla bortblåst.
själva helvete att det börjar bli kallt ute igen.näe, tycker jag inte om. alls.
aja, vet inte vad jag ska skriva. tänker ta en stor kopp kaffe på engergin börjar
flöda igen.
måste säga att velvet's maureen var jävligt vacker
fisk!

Kommentarer
Postat av: erik

maureen är lite lik kate moss?

2008-01-22 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0