King of bongo - Manu Chau

Manu chau, ja men han är väl söt ..eller..
Idag ska jag och ida bli lämnade ensamma i denna gråa stad för våra två bruchor ebba & jackie ska ut och upptäcka Sverige. Ebba drar till stockholm och köper fina kläder till mig, som hon betalar.
Jackieline drar till en värre höla än karlstad, där hon sedan pluggar och träffar hunden.
Ida och jag har planerat att dra en sväng till GG och efter det ta en liten promenad för att sedan avsluta det hela med att dansa natten lång..kommer bli fint de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick ju skit bra med nya inriktningen görls

2008-02-26 @ 21:15:05
Postat av: oli

men jag tänker inte lägga upp sånn skit i varje inlägg

2008-02-27 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0